Πολιτική Συναλλαγών

Μέλημα της εταιρείας είναι η παράθεση των όρων που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας KAPERNEKA ως ιδιοκτήτριας του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στην διεύθυνση «www.kaperneka.gr» προς όλους εσάς που θα επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες του για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας στην αναζήτηση και απόκτηση των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε από το κατάστημά της.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του «www.kaperneka.gr» διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, καθόσον η χρήση και η περιήγηση σας στην ιστοσελίδα «www.kaperneka.gr» συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.

Η εταιρεία KAPERNEKA δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που αφορούν τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντων. Στοιχεία για το κάθε προϊόν μπορείτε να πάρετε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας και κάνοντας “κλικ” στο αντίστοιχο προϊόν, υπό την επιφύλαξη τυχόν τυπογραφικών λαθών που έχουν εκφύγει της προσοχής μας ή έχουν προκύψει χωρίς να το θέλουμε ή λόγω διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας για τεχνικούς ή άλλους λόγους.

Για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στο «www.kaperneka.gr» υπάρχουν ενδείξεις για την εκάστοτε διαθεσιμότητά τους. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι οι χρόνοι παράδοσης της παραγγελίας σας, εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στις αποθήκες μας. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωσή σας περί της μη διαθεσιμότητας του.

Στις σελίδες του «www.kaperneka.gr» θα βρείτε πληροφορίες για τη διαδικασία και τα βήματα έως την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Θα λάβετε χρήσιμες συμβουλές για τον εντοπισμό και διόρθωση πιθανών σφαλμάτων κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας (πχ σχετικά με το είδος, την ποσότητα, τον τρόπο πληρωμής κλπ).

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας στείλουμε e-mail (επιστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) με την επιβεβαίωση λήψης της παραγγελίας σας, ενώ θα ακολουθήσει και επόμενο e-mail, με το οποίο θα σας ενημερώνουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Στόχος μας είναι σας παραδώσουμε την παραγγελία στο μικρότερο δυνατό χρόνο, απλοποιώντας την διαδικασία αποστολής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ

Για παραγγελίες στην Ελλάδα η αποστολή θα είναι Δωρεάν, εφόσον η παραγγελία υπερβαίνει το ποσό των 30 Ευρώ. Σε παραγγελίες αξίας κάτω των € 30 θα υπάρχει χρέωση μεταφορικών ύψους € 3.

Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε δώσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών «Γενική Ταχυδρομική». Η εταιρεία KAPERNEKA επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Εντός 2 έως 5 εργάσιμων ημερών για την Ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη και νησιά (αναφερόμαστε πάντα για την παράδοση στις Πρωτεύουσες των Νομών και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές), εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Οι παραπάνω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους άσχημων καιρικών φαινομένων, απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που μπορεί να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΥΠΡΟ

Οι παραδόσεις στην Κύπρο γίνονται εντός 2-5 ημερών και οι αποστολές γίνονται με την ταχυμεταφορική εταιρεία «Γενική Ταχυδρομική». Το κόστος αποστολής είναι 8 ευρώ.

Αλλαγές/ Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα KAPERNEKA που εμφανίζονται εδώ. Αντίθετα, επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα αυτά μπορεί να γίνει μόνο online.

Διαδικασία αλλαγών-επιστροφών

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες, κάνοντας κλικ στο παρακάτω link:

Αίτημα Επιστροφής

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά την έγκριση της επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγετε τον αριθμό του Αιτήματος Επιστροφής σας στο σχετικό πεδίο, καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε).

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα αυτή τη λειτουργία του καταστήματός μας και να μη ζητάτε να επιστρέψετε τα προϊόντα τηλεφωνικά ή μέσω email.

Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Αλλαγές εντός Ελλάδας

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή είναι χωρίς χρέωση .Αν χρειαστεί να ξαναγίνει αλλαγή ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα έξοδα αποστολής.

Αλλαγές εκτός Ελλάδας

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 3 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 20% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.

Επιστροφή Χρημάτων/ Δικαίωμα Επαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν). Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλέφωνο: +302107567556

Email: [email protected]

Αλλαγές στην Πολιτική μας

Κατά καιρούς θα αναθεωρούμε την Πολιτική αυτή, αλλά η πιο πρόσφατη έκδοσή της θα είναι πάντα διαθέσιμη σε αυτή τη σελίδα. Αν κρίνουμε ότι μια αναθεώρηση είναι πολύ σημαντική, θα σε ειδοποιήσουμε μέσω e-mail χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση που έχεις δηλώσει στο λογαριασμό σου. Σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας αποδέχεσαι την Πολιτική αυτή και δεσμεύεσαι από τους όρους της.

close

Αποκλειστικές Εκπτώσεις & Νέα στο Mail σας 🎁

Εγγραφείτε στο newsletter μας και κερδίστε έκπτωση 5% για την επόμενη αγορά σας!

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.